
تنهایی این نیست که الانxa0 سر زبان مردمها افتاده... تنهایی یعنی هزار امید اما بدون حضور کسی که آنها را بفهمد .... تنهایی یعنی خودت با امید بخوابی و نزدیکترین همراهت بین آدمها به نشدن ایمان بیاورد... تنهایی شاید واژه ایستxa0 که این روزها در ذهن من روشنتر است...شاید چراغی که تازه به سوسو افتاده... نمیدانم ....نمیدانم شاید این هم حالتی گذرا باشد شاید بعدها به این روزها لبخند بزنم و آرام از کنارشان بگذرم اما این را میدانم گاهی تنهایی تو را شبیه می کند به آدمی که مرده اما میداند زنده است...اثبات این ...
ادامه مطلب